Wednesday, October 16, 2019

16th Oct. My favorite restaurant お気に入りの食堂だぞ

My favorite restaurant
1016日 お気に入りの食堂だぞ



Kaito practiced swings, slides and climbing walls as usual.
  Kaitoマンはいつも通りブランコ、滑り台、クライミングウォールの練習をしました。




We watched two commuter trains then walked to his nursery school.
  2本の通勤電車を見て、保育園に歩いていきました。


 
On the way, Kaito was derailed.
  途中、Kaitoマンは脱線しました。


 
I got the pattern to make animal face.
  動物の顔を作る型を手に入れました。




We complated 7 rocking chairs and 50 panda pot stands.
  7台のロッキングチェアと50枚のパンダ鍋敷きを完成させました。




I had dinner at my favorite Chinese restaurant.   
  お気に入りの中華料理店で夕食でした。


 
We are going to order these menu from this restaurant at the party after the sall this weekend.
  販売の後の会で、ここから食事を注文します。

No comments:

Post a Comment