Monday, October 21, 2019

21st Oct. Sushi 寿司だぞ

Sushi
1021日 寿司だぞ





We saw two commuter trains as usual in the morning.
  朝いつも通り2本の通勤電車を見送りました。


 
Although I visited the restaurant I want to have lunch but it was closed.
  食事をしたい食堂に行きましたが、閉まっていました。




I had lunch at the Chinese restaurant Zusen
  紫森で食事しました。




Since we always watch commuter trains, unconsciously I check whether it has coupling part or not when I find trains.
  いつも通勤電車を見ているので、Kaitoマンのように先頭車両連結部分があるかどうか無意識にチェックしてしまいます。


 
When I picked Kaito up, he climbed up the small mountain at his nursery school.
  Kaitoマンを保育園に迎えに行ったとき、小さな山を登りました。


 
He climbed up Osaka Station when we came back home.
  家に帰った時、大阪駅に登りました。




We visited Kappa sushi restaurant then ate more than 50 plates.
  かっぱ寿司へ行って、50皿以上食べました。




Kaito enjoyed Shinkansen game.
  Kaitoマンは新幹線ゲームを楽しみました。

No comments:

Post a Comment