Monday, October 28, 2019

28th Oct. Throw 投げるぞ

Throw
1028日 投げる




Kaito played the kids park.
  Kaitoマンはキッズパークで遊びました。


 
We saw two commuter trains off before nursery school.
  保育園前に2本の通勤電車を見送りました。


 
We had a firedrill.
  避難訓練がありました。


 
We made a pot stand.
  鍋敷きを作りました。


 
After school I visited the workplace one of my students is supposed to take on-the-job training soon.
  放課後、もうすぐ一人の生徒が実習を行う職場を訪れました。





At the stubborn mans ski shop, I received my new skies.
  頑固親父のスキー店で新しいスキーを受け取りました。


 
Its longer than previous one because its for long turn.
  大回り用なので、前のより長いです。





Kaito threw a rugby ball to me and
  KaitoマンはラグビーボールをTorojiro先生へ投げて、





threw his chabby cheeks to Gaikocchan, skeleton.
  ぽちゃぽちゃのほっぺたをがっこっちゃんへ投げました。

No comments:

Post a Comment