Friday, October 4, 2019

4th Oct. Powdered Medicine 粉薬だぞ

Powdered Medicine
10日 粉薬だぞ




Kaito climbed Osaka Station in the morning.
  Kaitoマンは大阪駅に登りました。




Kaito took powdered medicine after breakfast.
  Kaitoマンは朝食後、粉薬を飲みました。


 
Kaito played at our kids park then
  キッズパークで遊んで、


 
went to nursery school.
  保育園に行きました。




We had a meeting about a cultural festival in 2 weeks. Our preparation is progressing smoothly.
  2週間後の文化祭に向けた集会がありました。準備は順調に進んでいます。




We made potato salad.
  ポテトサラダを作りました。


 
We are going to make our work, moss ball, for the cultural festival.
  文化祭に向けて、コケ玉を作ります。




On the way back home, I saw Kaitos favorite train freight train.
  帰りにKaitoマンのお気に入り貨物列車を見ました。




Kaito took powdered medicine after dinner.
  Kaitoマンは夕食後、粉薬を飲みました。

No comments:

Post a Comment