Sunday, October 20, 2019

20th Oct. Omachi Marathon 大町マラソンだぞ

Omachi Marathon
10月20日 大町マラソンだぞ



Around 8 AM, we arrived at the start point of Omachi marathon.
  8時頃、大町マラソンのスタート会場へ着きました。

 



At 8:50 the competition started.
  8時50分にスタートしました。




Until 10 km (6 miles) point, I ran at a fast pace.
  10km地点までは速いペースで走りました。




I reduced the speed from 10 km to 20 km, because it’s going up.
  10kmから20kmまでの10kmの登りでペースを落としました。




I crossed the river, went down for 6 km, ran along the lake Kizaki, then
  橋を渡り、6km下り、木崎湖沿いに走って

  



went up the hardest slope for 4 km. 35km point is 100m (300 feet) higher than 31 km point.
  1番きつい坂道を4km登りました。35km地点は、31km地点より100m高いのです。



I always run the last 5 km with painful steps. Omachi marathon is one of the hardest course in Japan (vertical drop 600 feet).
  いつもラスト5kmはヘロヘロです。大町マラソンは標高差200mの最もきついコースの1つです。



 Kaito and Tamami were waiting for me at the entrance of the field.
  KaitoマンとTamamiさんが競技場入口で待っていました。





 Although I finished it within 4 hours, I couldn’t make it this year. Maybe next year.
  去年は4時間を切りましたが、今年は無理でした。たぶん来年は!





We took photos at the gate.
  ゲートで写真を撮りました。



I took a bath.
  風呂に入りました。



We visited SWEET bakery,
  SWEET




APINA
  アピナへ行きました。



Kaito played at Osaka Station and I had a massage many times.
  Kaitoマンは大阪駅で遊び、Torojiro先生はマッサージを何度も受けました。




We need to dispose this old massage chair.
  古いマッサージチェアを処分しなければなりません。

No comments:

Post a Comment