Friday, October 18, 2019

18th Oct. Cultural Festival 文化祭だぞ

Cultural Festival
10月18日 文化祭だぞ




Kaito was watching Thomas & Friends with good posture.
  Kaitoマンは良い姿勢でトーマスを見ていました。



We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り、2本の通勤電車を見送りました。

191018_073314 At Midoriko 2 commuter trains
https://youtu.be/lvY8R0F3R1E





We had a cultural festival today.
  今日は文化祭でした。





A lot of work of each classroom were displayed in our school.
  それぞれのクラスのたくさんの作品が展示されていました。



After school lunch, we watched their performance on the stage.
  給食の後は、舞台発表を見ました。


I made my classroom movie for the stage.
  これのためにクラスの動画を作りました。




 After school, we prepared for the sale tomorrow.
  放課後、明日の販売のため準備しました。


 
Kaito was playing at Osaka Station.
  Kaitoマンは大阪駅で遊んでいました。




We have the same panda pot stand as we sell tomorrow because I made it.
  明日売るパンダ鍋敷きと同じ物があります。自分が作ったからです。

No comments:

Post a Comment