Monday, September 30, 2019

30th Sep. Moss コケだぞ

Moss
30日 コケだぞ





In the early morning, I visited the lake Midoriko then collected moss to make our work for cultural festival.
  早朝、みどり湖へ行き、文化祭の作品を作る為のコケを集めました。




We take photos of Kaito a lot every day.
  Kaitoマンの写真を毎日たくさん撮ります。




Kaito trained his body as usual.
  Kaitoマンはいつも通り体を鍛えました。




We watched two commuter trains then
  2本の通勤電車を見て、


 
walked to his nursery school.
  保育園へ歩いて行きました。


 
I met my student at the bus stop.
  バス停へ生徒の迎えに行きました。




I manufactured a rocking chair.
  ロッキングチェアを作りました。




We enjoyed Pockey dance.
  ポッキーダンスをしました。




Lately I use a chisel to make joint part.
  最近、接合部分を作るのに鑿を使います。

No comments:

Post a Comment