Saturday, October 5, 2019

5th Oct. Komachi Shinkansen こまちだぞ

Komachi Shinkansen
10日 こまちだぞ






Kaito was watching Thomas & Friends with Pen-chan.
  Kaitoマンはペンちゃんとトーマスを見ていました。




I went to school for PTA work. Following that I cut timber then

  PTA作業の為に学校へ行きました。それから材木を切って、

 
made this flag stand for sumo competition next weekend.
  来週末の相撲大会に向けて、幟旗立てを作りました。


 
Once I came back home then had a massage.
  一旦家に帰り、マッサージを受けました。




Kaito was playing on the Osaka Station.
  Kaitoマンは大阪駅で遊んでいました。




We visited AEON mall and had lunch there.
  イオンモールで昼食でした。




Kaito really likes this corner we never visited AEON mall without watching this corner.
  Kaitoマンはここが大好きです。イオンに来た時は必ずここを訪れます。


 
We watched former limited express Azusa and
  以前の特急あずさと




new Azusa for the first time. Kaito found its coupling part of course.
  新型あずさを初めて見ました。Kaitoマンはもちろん先頭車連結部分を見つけました。




When Kaito was playing nearby, I found his favorite train and told it to him.
  Kaitoマンがそばで遊んでいる時に、お気に入りの電車を見つけ、教えました。




Komachi shinkansen connects Akita and Tokyo.
  秋田新幹線こまちです!


 
Following that we visited Mochi-kichi then
  その後、もち吉へ行き、



watched trains at Hirata station.
  平田駅で電車を見ました。




Kaito borrowed neighbor kid Shous tricycle. Its just right for Kaito.
  Kaitoマンは隣のShouちゃんの三輪車を借りました。ぴったりです。




I jogged only for 3 miles at night.
  夜、5kmだけ走りました。

No comments:

Post a Comment