Wednesday, October 30, 2019

30th Oct. Try トライだぞ

Try
1030日 トライだぞ



Kaito didnt play at the kids park because it was wet.
  濡れいていたのでKaitoマンはキッズパークで遊びませんでした。




Kaito picked colored leaves up.
  Kaitoマンは色づいた葉っぱを拾いました。




We watched two commuter trains as usual then
  いつも通り2本の通勤電車を見て、


 
ran to his nursery school.
  保育園へ走って行きました。




My student made a puzzle pot stand and I made its manual.
  生徒はパズル鍋敷きを作り、Torojiro先生はマニュアルを作りました。




Kaito carried a rugby ball then
  Kaitoマンはラグビーボールを運んできて、




scored a try onto my belly.
  Torojiro先生の腹へトライを決めました。




Rugby is very popular now in Japan thanks to World Cup.
  ワールドカップのお陰で日本では今ラグビーが人気です。

No comments:

Post a Comment