Monday, October 14, 2019

14th Oct. Osaka3 大阪だぞ3

Osaka3
1014日 大阪だぞ






In the morning, I walked to the station then
  朝、駅まで歩いて行って、


 
picked my bicycle up.
  自転車を受け取りました。





I walked to the station to move to my aunts house. It was very calm around Hanazono Rugby Field.
  伯母の家に行くために駅へ歩いて行きました。花園ラグビー場付近はとても静かでした。





I bought Tonga vs America T-shirts at 30 percent off because World Cup finished yesterday here.
  トンガ対アメリカのTシャツが3割引で売っていました。ここでのワールドカップは昨日終わったからです。





I took a train at Higashi-Hanazono then moved to my aunts house.
  東花園から伯母の家に向け電車に乗りました。





At last I ate my best thick white noodles.
  ようやく最高級のうどんを食べました。





Around 2, I took the limited express Urban Liner bound for Nagoya.
  2時頃、名古屋行きアーバンライナーに乗りました。


 

I took a bus from Nagoya at 5.
  5時に名古屋からバスに乗りました。





Around 8, arrived at Shiojiri.
  8時頃、塩尻に着きました。





Kaito was laughing when I came back home. Kaito was supposed to go to Osaka with me but he had a fever so he couldnt.
  家に帰った時Kaitoマンは笑っていました。大阪に一緒に行く予定でしたが、発熱の為行けませんでした。





Kaito was very pleased at my souvenirs, especially the imitation of sliced bread.
  Kaitoマンはおみやげを気に入ってくれました。特にパンのレプリカ!

No comments:

Post a Comment