Sunday, October 6, 2019

6th Oct. Matsumoto Marathon 松本マラソンだぞ

Matsumoto Marathon
10日 松本マラソンだぞ






Kaito was sleeping beside me when I had massage.
  朝マッサージを受けた時、Kaitoマンは横で寝ていました。





At 6:30AM, I went to Shiojiri railway station by bicycle.
  自転車で塩尻駅に行きました。


 
I took a local train from Shiojiri to Matsumoto and took shuttle bus there at 7 AM.
  塩尻から松本まで電車に乗り、7時にバスに乗りました。





I arrived at the start point at 7:20.
  7時20分にスタート地点に着きました。






I put my laggage then went to a water closet.
  荷物を預けてトイレに行きました。







At 8:30 the 3rd Matsumoto marathon started.
  8時半に第3回松本マラソンがスタートしました。





Nichiro, who is pretending Ichiro, was cheering us.
  イチローのものまねニチローさんが応援していました。
191006_083836 Matsumoto Marathon nIchiro
https://youtu.be/I-VvAIBRfks







The place near Matsumoto-jo castle.
  松本城付近





Near Matsumoto station.
  松本駅近く






It was cloudy and good situation for running at first.
  最初は曇っていて走るにはよい状況でした。





Here is the border between Shiojiri and Matsumoto.
  塩尻と松本の境界です。







Around half way point, it got very hot.
  コースの半ばですごく暑くなりました。






Around 30km (18 miles) point, I met my colleauge, Mr. Hosokawa. Thank you for cheering us.
  30km付近でHosokawa先生に会いました。応援ありがとうございました。






It was super hot after 35 km (21 miles).
  35km以降はめちゃくちゃ暑かったです。






Tamami, Kaito and Tamamis parents found me around 41 km (26 miles)
  Tamamiさん、Kaitoマン、両親が41km付近で見つけてくれました。







Tamami and Kaito ran a short distance together with me.
  TamamiさんとKaitoマンは短い距離だけ一緒に走りました。






At last I finished the race.
  ついにゴールしました。
191006_124100 Matsumoto Marathon Goal
https://youtu.be/mnKrsmUPOSc





After that I ate buckwheat noodles.
  その後そばを食べました。





I got two finishers medals at the same time because I entered for the 2nd Matsumoto marathon but it was canceled due to a typhoon.
  2つのフィニッシャーズメダルを同時にもらいました。なぜなら弟2回松本マラソンにエントリーしていましたが、台風で中止になったのです。






Tamami drove my car and I took my bicycle up at Shiojiri station then went back home. Kaito climbed up to the roof of my car.
  Tamamiさんが運転し、塩尻駅で自転車を載せて家に帰りました。Kaitoマンは車の屋根に登りました。





I had massage for more than 1 hour.
 1時間以上マッサージしました。

No comments:

Post a Comment