Wednesday, October 9, 2019

9th Oct. Circulate a circular notice with wearing a helmet ヘルメット被って回覧板だぞ

Circulate a circular notice with wearing a helmet
10日 ヘルメット被って回覧板だぞ


I made the movie of my students for a cultural festival.
  文化祭に向けて、クラスの動画を作りました。




Kaito brushed his teeth with riding an Anpanman scooter.
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗って歯を磨きました。




Kaito traicticed swings then
  ブランコ練習をして、


 
circulated a circular notice with wearing a helmet.
  ヘルメットを被って、回覧板を回しました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。




Ive almost finished 7 rocking chairs.
  ほぼ7台のロッキングチェアを完成させました。

No comments:

Post a Comment