Saturday, October 19, 2019

19th Oct. Huge Soap Bubble 巨大なシャボン玉だぞ

Huge Soap Bubble
10月19日 巨大なシャボン玉だぞ






We had a sale today.
  今日は販売でした。

  




Kaito called on me with Tamami then said “Here is the same panda”
  KaitoマンがTamamiさんと訪ねてきて、「おんなじパンダさん」と言いました。



My colleagues made special soap bubble maker for Kaito. He received it and pay US$10.
  同僚の先生たちがKaitoマンに特別なシャボン玉製作機を作ってくれました。Kaitoマンは受け取って1000円払いました。


We can make a huge soap bubbles.
  巨大なシャボン玉が作れます。


All of my students did very well.
  みんなよくがんばりました。




Following that I visited the sports shop then bought supplement for Omachi marathon competiton tomorrow.
  その後、ゼビオへ行き、明日の大町マラソンのサプリを買いました。

No comments:

Post a Comment