Thursday, October 10, 2019

10th Oct. Wooden Clapper 拍子木だぞ

Wooden Clapper
10月10日 拍子木だぞ




Kaito played at his playground then
  Kaitoマンは遊び場で遊んで、





 
watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。





 
We jogged in the morning.
  朝走りました。








We prepared for the classroom exchange this Friday. We will play sumo with newspaper.
  今週金曜日のクラス交流のため準備しました。新聞紙で相撲をします。





 
I coated one rocking chair with paint.
  1台のロッキングチェアに塗装しました。



 
I thought we need wooden clapper at sumo competition so I checked its size on the Internet then
  相撲大会には拍子木がいるだろうと思い、ネットでサイズを調べて・・・



 
made it.
 作りました。わっはっは!




Kaito rode on an Anpanman scooter.

 Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗りました。

No comments:

Post a Comment