Thursday, January 31, 2019

31st Jan. Snow Slide 雪の滑り台だぞ

Snow Slide
31日 雪の滑り台だぞ




Kaito was sleeping with the penguin Pen-chan.
  Kaitoマンはペンちゃんと眠っていました。





We prepared a lot for the sale.
  販売に向けたくさん準備しました。





On the way back, I ate my favorite Chinese noodles.
  帰りにお気に入りのラーメンを食べました。


 
Kaito fell down when he was playing in the box.
  Kaitoマンは箱の中で遊んでいて、転びました。





We had a snowfall then
  雪が降って、





I shoveled it and
  雪かきして、





made snow slide for Kaitos sled.
  Kaitoマンのそりの為、雪の滑り台を作りました。


 
I completed Kaitos sled course.
  Kaitoマンのそりコースを仕上げました。

No comments:

Post a Comment