Tuesday, January 15, 2019

15th Jan. Less than half price 半額以下だぞ

Less than half price
15日 半額以下だぞ



 
Kaito kicked the penguin and amblance while he was sleeping.
  Kaitoマンは寝ている間にぺんちゃんと救急車を蹴飛ばしました。


 
We had an election to choose the principal of a students association next school year.
  来年度生徒会長を選ぶ選挙がありました。


 
I almost finished this wine table.
  このワインテーブルをほぼ完成させました。


 
I made a schedule notebook for the next school year.
  来年度に向け、スケジュール帳を作りました。





Ive started producing the shelf for my classroom.
  この棚をクラスの為に作り始めました。


Are you able to see Anpanman?
  アンパンマンが見えますか?


 
After 9 PM, I can buy my favorite sashimi, fresh slices of raw fish, for less than half price.
  時をまわると大好きな刺身が半額以下で買えます。最終価格と書かれていて最終でない・・・実際には35%引の仮最終価格から半額になります。1000円なら325円になるということです。

No comments:

Post a Comment