Tuesday, January 29, 2019

29th Jan. Heat-Resistance 耐熱だぞ

Heat-Resistance
29日 耐熱だぞ




Kaito was sleeping peacefully when I left home.
  家を出る時Kaitoマンはすやすや眠っていました。



We finished one wine table.
  一台のワインテーブルを完成させました。



We want heat-resistant mask to fire animal face onto these pot stands. I used aluminum foil.
  耐熱の型が必要で、今日はアルミホイルを使いました。



Ive almost finished one rocking chair.
  1つロッキングチェアをほぼ完成させました。


 
I bought a hiea-resistant putty at my favorite shop Plus One.
  プラスワンで耐熱パテを買いました。



Kaito took it and tried to open but I stopped him because
  Kaitoマンが手に取って開けようとしましたが、止めました。


 
we cannot eat it.
  食べられないからです。

No comments:

Post a Comment