Friday, January 25, 2019

25th Jan. Shadow, Sushi 影・寿司だぞ

Shadow, Sushi
25日 影・寿司だぞ




Kaito was walking in the morning.
  Kaitoマンは歩いていました。





It was very fine today, I visited Yabuhara.
  とても天気が良く、やぶはらへ行きました。





Im practicing ski with watching my shadow.
 自分の影を見て練習しています。マニアックです。








I saw the beautiful Mt. Ontake.
  御嶽がキレイに見えました。





I practiced hard.
  よく練習しました。


 
Kaitos hill for a sled is ready.
  Kaitoマンのそり山が準備完了です。





We visited Kappa Sushi Restaurant.
  かっぱ寿司に行きました。





We ordered All-You-Can-Eatcourse.
  食べ放題でした。





We ate 60 plates, hahaha~
  60皿食べました。はっはっは~





Kaito likes operating trains and
  Kaitoマンは電車と





driving cars.
  車の運転が好きです。

No comments:

Post a Comment