Sunday, January 20, 2019

20th Jan. Special Lesson スペシャルレッスンだぞ

Special Lesson
20日 スペシャルレッスンだぞ



 
I left home early in the morning.
  早朝家を出ました。



I visited Kashimayari.
  鹿島槍に行きました。


 








I took the special lesson of Yuki Suzuki.
  ぷっちょさんのスペシャルレッスンを受けました。


 
Oh! Arukuma, the charactor of Nagano prefecture.
  長野県のゆるキャラアルクマ君ではないか~


 
Although it was snowing all day long,
  一日中雪が降っていましたが、


 
I had valuable time thanks to him. Thank you very much.
  価値のある時間をすごせました。ありがとうございました。




After the lesson, I enjoyed fresh and deep snow with my fat ski.
  レッスンの後は、ファットスキーで深雪新雪を楽しみました。



We dont have enough snow around Kiso district, Yabuhara belongs to, but they have a lot of snow fall here in Hakuba district.
  やぶはらの属する木曽地域には十分な雪がありませんが、白馬地区にはたくさんの降雪があります。さすが豪雪地帯・・・いいなぁ



 
On the way back, I bought souvenirs, breads, at the SWEET bakery for Kaito and Tamami.
  帰りにSWEETパン屋でKaitoマンとTamamiさんいお土産を買いました。





Kaito doesnt cry when Tamami is brushing his teeth lately.
  最近KaitoマンはTamamiさんが歯を磨いてくれている時に泣きません。



He asked me to allow him to watch Thomas & Friends.
  きかんしゃトーマスを見させてほしいとお願いしました。

 
After that he went to bed with the penguin.
  その後、ぺんちゃんを寝ました。

No comments:

Post a Comment