Tuesday, January 22, 2019

22nd Jan. Thomas Stomach Band & Rucksack トーマス腹巻とリュックだぞ

Thomas Stomach Band & Rucksack
22日 トーマス腹巻とリュックだぞ



While we were sleeping,
  寝ている間に


 
there was a snowfall a little.
  少し雪が降りました。


 
Although it was only 5 cm snow fall, some cars caused traffic accidents.
   5cmほどの雪なのですが、何台か事故っていました。


 
At school,
  学校で


 
We had a meeting for the sale next weekend.
  来週末の販売に向けてミーティングをもちました。


 
He has almost completed the seat of rocking chair for his mother.
  母の為のロッキングチェア座面をほぼ完成させました。





After naked Kaito running about,
  裸のKaitoマンが走りまわった後、


 
He received the gifts from my parents in Osaka Thomas & Friends stomach band and Thomas Rucksack.
  大阪の両親からプレゼントをもらいました。トーマスの腹巻とリュックサックです。





Since Kaito runs very fast, I cannot take photos well.
  Kaitoマンがとても速く走るので、うまく写真が撮れません・・・。

No comments:

Post a Comment