Saturday, January 19, 2019

19th Jan. Two Ski Fields 2つのスキー場だぞ

Two Ski Fields
19日 2つのスキー場だぞ






Kaito was playing with hangers.
  Kaitoマンはハンガーで遊んでいました。





I visited Yabuhara. My favorite course is still closed due to snow shortage.
  やぶはらへ行きました。お気に入りのコースは雪不足でまだ閉鎖しています。


 
I used GoPro, which I got last April for free in the lottery held after ski competition, for the firest time.
  去年4月のスキー大会後の抽選会でタダで手に入れたGoProを初めて使いました。


 
Its very fun and hopefully it helps me improving ski technique.
  とても面白いですし、願わくはスキー技術上達の助けとなってほしいです。





I saw Mt. Ontake,
  御嶽山、





Mt. Oku-Hotaka
  奥穂高と、


 
Central Japanese Alps.
  中央アルプスを見ました。





On the way back, I visited Asahi Prime Ski Field then
  帰りにあさひプライムに寄って


 
gave a ski lesson to kids.
  子ども達にスキー講習をしました。


 
Kaito watched Thomas & Friends and
  Kaitoマンはきかんしゃトーマスと





Anpanman English DVD.
  アンパンマン英語を見ました。

No comments:

Post a Comment