Thursday, January 3, 2019

3rd Jan. Black & White 白黒だぞ

Black & White
日 白黒だぞ




Kaito played with ski pole in a yard.
  庭でKaitoマンはストックで遊びました。





We moved to Yabuhara and enjoyed sled.
  やぶはらへ移動してそりを楽しみました。
Movie





Kaito got on a chair lift. He call it Likuto.
  Kaitoマンはリフトに乗りました。リクトと呼びます。





Unconsciously I chose black and white mode. Its also good.
  無意識に白黒モードを選んでいたようです。これもまたよしかな。
Movie





I skied for my practice for 1 hour.
  自分の練習のため、1時間滑りました。





On the way back home, we crossed the faous bridge.
  帰り道に有名な木曽の大橋を渡りました。





Kaito played at the park.
  公園で遊びました。





Kaito isnt afraid of frozen road.
  Kaitoマンは凍った道をこわがりません。

No comments:

Post a Comment