Sunday, January 6, 2019

6th Jan. Adventurer 冒険家だぞ

Adventurer
日 冒険家だぞ






Kaito ate a steamed bun and cake in the morning.
  Kaitoマンは饅頭とケーキを食べました。





We visited Yabuhara but Kaito didnt sled. He just playing and walking.
  やぶはらに行きましたが、Kaitoマンはそりをしませんでした。ただ遊んで歩いていました。





Around 11 AM, we moved to the restaurant. Kaito really likes hand bell.
  11時頃レストランに移動しました。Kaitoマンはハンドベルがお気に入りです。





We looked around outside and said Likuto = chair lift
  外を眺めてリクト(リフト)と言いました。





We had lunch and got the ticket to participate in a lottery game.
  昼食を食べ、抽選会の参加券を手に入れました。





Kaito played near a stairway.
  階段付近で遊びました。


 
At the lottery,
  抽選会で





Tamami got a T-shirt congratulations!
  TamamiさんがTシャツをゲットしました。おめでとうございます。


 
Kaito and I couldnt get skies or snowboards.
  KaitoマンとTorojiro先生はスキーかスノボを手に入れられませんでした。残念・・・





After the lot, Kaito took his favorite ski pole then,
  抽選会の後、Kaitoマンはお気に入りのストックを手に取り、






started walking to the foot of the ski field along the course.
  コースに沿って麓まで歩き始めました。





It takes me only 1 minutes by ski but it took Kaito more than 40 minutes on foot.
  普段スキーで滑ったら1分ほどですが、歩きのKaitoマンには40分以上かかりました。
movie





He didnt stop walking until he got a chair lift. He is brave.
  リフトに乗るまで歩くのをやめませんでした。なかなか勇敢な少年です。





We went back to the restaurant where Tamami was waiting by chair lift for 5 minutes. It must have been an adventure for Kaito.
  Tamamiさんが待つレストランまで5分のリフトで帰りました。Kaitoマンにとってすごい冒険だったことでしょう。


On the way back, we saw the steam locomotive. Kaito really likes it.
  帰りにKaitoマンが大好きなSLを見ました。しゅっしゅっぽっぽと言います。


Kaito watched Shimajiro on TV.
  テレビでしまじろうを見ました。

No comments:

Post a Comment