Tuesday, January 1, 2019

1st Jan. Powder Snow 粉雪だぞ

Powder Snow
日 粉雪だぞ



 
Kaito was sleeping when we saw the old year out.
  Kaitoマンは年越しの時、寝ていました。





Since my home ski field Yabuhara doesnt have enough snow, I passed through Azumino city
  ホームのやぶはらに十分な雪がないので、安曇野を通過して





visited Kashimayari in Ohmachi city.
  鹿島槍へ来ました。


 
Although they are facing snow shortage as well, they have enough snow maybe because Kashima belongs to Hakuba district which is famous as a heavy snowfall area.
  同じく雪不足ですが、十分な雪があります。多分、豪雪地帯白馬の一部だからでしょう。





I enjoyed bumpy sloops for the first time this season.
  今シーズン初めてコブを滑りました。コブができるような雪の厚みがなかったので・・・。





There is a fine view from the top.
  頂上からの展望がいいのです。


 
Oh, its New Years Day today.
  おぉ今日は元日でした。





Here is the foot of the firld.
  鹿島の麓です。


 
I enjoyed power snow a little.
  少しパウダーも楽しみました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食





I skied until all the chair lifts finished working.
  全部のリフトが止まるまで滑っていました。





We had a luxurious new years party.
  豪華な新年会でした。

No comments:

Post a Comment