Friday, February 1, 2019

1st Feb. Sale (1) 販売だぞ1

Sale (1)
日 販売だぞ



 
Kaito didnt know that we had a snowfall last night.
  Kaitoマンは昨夜雪が降ったことを知りませんでした。





Due to a snowfall, our school bus was delayed 40 minutes yet
  雪のせいでスクールバスが40分遅れましたが、


 
we managed to get to the shopping mall then started the sale. My wine tables and rocking chairs sold out at once.
  何とかイオン会場に間に合い、販売を開始しました。ワインテーブルとロッキングチェアはすぐに売り切れました。


 
Todays lunch
  今日の昼食


 
After the sale, we went back to school. My handmade iPad shelf is working very well.
  販売の後、学校へ帰りました。手作りのiPad棚はよく機能しています。





After naked runnning,
  裸ランニングをした後、


 
Kaito said Oyasumi=Good night to me.
  おやすみと言いました。

No comments:

Post a Comment