Friday, January 18, 2019

18th Jan. Kaito Resembles Anpanman Kaitoマンはアンパンマンに似ているぞ

Kaito Resembles Anpanman
18日 Kaitoマンはアンパンマンに似ている






Kaito moved to our bed while I was sleeping.
  寝ている間にKaitoマンは親のベッドへ移動してきました。


 
Although he called Tamami, she was not available and was preparing breakfast.
  KaitoマンはTamamiさんを呼びましたが、朝食を作っていて手が空いていませんでした。


 
We held an entrance examination and I was a chief of an interview for parents. Since I was so busy that I didnt have time to take a photo.
  入学試験を行い、保護者面談の責任者でした。すごく忙しかったので、写真を撮る時間がありませんでした。





Kaito played with a toy spring and then
  Kaitoマンはおもちゃのスプリングで遊び、





danced with Anpanman.
  アンパンマンと踊りました。


 
Kaito resembles Anpanman especially his plump cheeks.
  Kaitoマンはアンパンマンに似ています。特にぽちゃぽちゃのほっぺがです。

No comments:

Post a Comment