Thursday, January 10, 2019

10th Jan. Preparation for Apple Pie アップルパイの準備だぞ

Preparation for Apple Pie
10日 アップルパイの準備だぞ




I took a school bus in the morning.
  朝スクールバスに乗りました。





Weve started morning exercise.
  朝の運動を始めました。


 
We went and worshop at Hourinji temple.
  宝輪寺へ初詣に行きました。





We prepared for an apple pie. Today we made a filling.
  アップルパイの準備をしました。フィリング作りです。





When I came back home, naked Kaito was running as usual.
  家に帰った時、いつも通り裸のKaitoマンが走っていました。





He played with a ball then,
  ボールで遊んで





went to bed with the penguin.
  ペンちゃんと寝室へ向かいました。

No comments:

Post a Comment