Saturday, January 5, 2019

5th Jan. Ski Lesson スキー講習だぞ

Ski Lesson
日 スキー講習だぞ



 
Kaito watching Thomas & Friends in the morning.
  Kaitoマンは朝きかんしゃトーマスを見ていました。


 
My substitute car is DEMIO.
  代車はデミオです。





I visited Asahi Prime Ski Field and had a ski lesson.
  あさひプライムでスキー講習をしました。


 
I received CX-5. It cost for about US$ 1,000.
  CX-5を受け取りました。10万程かかりました。まぁデカイ車なのでそんなもんですね。





Kaito sometimes stands up and starts turning while he is eating.
  Kaitoマンは食べている時たまに立ち上がって回りはじめます。





He watched Thomas & Friends before taking a bath.
  風呂の前にトーマスを見ました。

No comments:

Post a Comment