Saturday, January 26, 2019

26th Jan. Snow Park スノーパークだぞ

Snow Park
26日 スノーパークだぞ




Since it snowed a lot last night,
  昨夜雪がいっぱい降ったので、





I gathered it to my parking.
  家の駐車場に集めました。





Kaito helped me making snow park.
  Kaitoマンがスノーパーク作りを手伝いました。





We made 2 sled courses. One is handmade hill. We can start from the top.
  2つのそりコースを作りました。1つは手作り雪山からスタートします。










The other one is handmade slide I made before.
  他のは以前作った滑り台です。
 









Kaito played with snow all he wants.
  Kaitoマンは雪と思う存分遊びました。


https://www.youtube.com/watch?v=e4VE9941CFA  家の前 雪と遊ぶ





Following that I moved to Asahi Prime Ski Field than
  あさひプライムに移動し





gave a lesson.
  講習をしました。


 
On the way back I had my hair cut.
  帰り道に髪を切りました。

No comments:

Post a Comment