Tuesday, January 8, 2019

8th Jan. Revival 復活だぞ

Revival
日 復活だぞ



 
Kaito was sleeping with the penguin and ambulance.
  Kaitoマンはペンちゃんと救急車と眠っていました。


 
I went to school and worked prepared for the next school term.
  学校へ行って、新学期の準備をしました。


 
I ate Chinese noodles with young teachers.
  若い先生たちとラーメンを食べました。



Kaito continues running after taking a bath.
  Kaitoマンは風呂上りに走り続けています。



He played with an Anpanman ball.
  アンパンマンのボールで遊びました。


 
My PC printer is back. Thanks to insurance its free of charge.
 パソコンプリンターが帰ってきました。おかえり!保険でタダでした。これで買い足したばかりの非純正インクがまた使える。 ピンクの紙には純正インクをお勧めします。と書かれていました。

No comments:

Post a Comment