Monday, January 7, 2019

7th Jan. New Skiwear 新しいスキーウェアだぞ

New Skiwear
日 新しいスキーウェアだぞ






Kaito was playing with the penguin and
  Kaitoマンはぺんちゃんと





wooden bar.
  木の棒で遊んでいました。





I skied at Yabuhara.
  やぶはらでスキーでした。





I saw Mt. Ontake.
  御嶽山を見ました。





There were only a few skiers because it was a weekday.
  平日だからほんの少ししか人がいませんでした。


 
At the Second Street we bought
  セカンドストリートで





Kaitos ski gloves and
  Kaitoマンのスキー手袋と





skiwear.
  スキーウェアを買いました。





He looks happy.
  幸せそうです。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment