Monday, January 14, 2019

14th Jan. Still Closed まだしまっているぞ

Still Closed
1月14日 まだしまっているぞ


Kaito was sleeping with the penguin.
  Kaitoマンはペンちゃんと眠っていました。




I skied from 8:30, the time chair lifts started working.
 
  8時半のリフトが動き始める時間からスキーしました。
 
 



I saw Mt. Okuhotaka and
  奥穂高と、




Mt. Ontake.
 
  御嶽山を見ました。







My favorite course, belongs to the top courses, is still closed, oh man!
  頂上にあるお気に入りのコースはまだしまっています。







That’s why another courses at the top are crowded.
  だから、他の頂上のコースが混んでいるのです。





The snow shortage this season is serious.
  今シーズンの雪不足は深刻です・・・。





It was the snow hill for Kaito’s sled last season.
  昨シーズンはKaitoマンのソリの山でした。




After ski, I fixed my skies because I stamped stones when I was skiing on the bumpy slope.
  スキーの後、板を修復しました。コブを滑っていて、石を踏んづけたからです。

 


Kaito received a toy sword from the neighbor boy. Oh thank you very much!
  Kaitoマンは隣の男の子からニンニンジャー(?)の刀をもらいました。ありがとうございます!


We ate Anpanman snack after dinner.

  夕食後、アンパンマンのお菓子を食べました。









No comments:

Post a Comment