Saturday, January 12, 2019

12th Jan. Hide-And-Seek かくれんぼだぞ

Hide-And-Seek
12日 かくれんぼだぞ




Kaito was watching Anpanman TV with the penguin.
  Kaitoマンはペンちゃんとアンパンマンを見ていました。





They are good friend.
  とても仲良しです。





At my ski field, I gave a ski lesson.
  マザーゲレンデで、スキー講習をしました。





Kaito watched Anpanman English DVD with the penguin.
  ペンちゃんとアンパンマン英語DVDを見ました。





This program is about skiing.
  お題はスキーについてです。





I hid the penguin somewhere in the room.
  部屋のどこかにぺんちゃんを隠しました。





Kaito looked for the penguin. Pen-chan doko~? = Pen-chan where are you?
  Kaitoマンはペンちゃんを探しました。「ペンちゃんどこ~」





Finally,
  ついに


 
He found it.
  見つけました~

No comments:

Post a Comment