Sunday, September 30, 2018

30th Sep. Go on! まさかだぞ

Go on!
30日 まさかだぞ



 
I was supposed to participate in Matsumoto marathon but it was canceled due to typhoon. Go on!
  松本マラソンに出る予定でしたが、台風の為に中止になりました。まさかの展開です。





I woke up late and watched Thomas & Friends on tablet PC with Kaito.
  遅い時間に起きて、Kaitoマンとタブレットで機関車トーマスを見ました。





















We enjoyed a slide.
  滑り台で楽しみました。





We participated in the local festival .
  地域の祭りに参加しました。





Kaito got a lot of food and toys.
  Kaitoマンはたくさんの食べ物とおもちゃを手に入れました。


 
After a short break,
  短時間の休憩の後、


 
We visited the hall again and ate curry and rice.
  再び会場を訪れ、カレーを食べました。





Kaito practiced the drum,
  Kaitoマンは太鼓練習をして、





played with water balloons and
  水風船と


 
toy trains.
  電車で遊びました。

No comments:

Post a Comment