Tuesday, September 11, 2018

11th Sep. Small Shelf 小さい棚だぞ

Small Shelf
11日 小さい棚だぞ





When Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きた時、


 
I had already finished hanging out the wash. Sorry Kaito~
  洗濯物干しを終えていました。ごめんね~


 
We saw school bus off after school.
  放課後スクールバスを見送りました。


 
In the evening, I made
  放課後に





a small shelf.
  小さい棚を作りました。


 
When I came back home,
  家に帰った時、


 
Kaito put on his clothes. Good boy!
  Kaitoマンは服を着ました。良い子です。


 
Kaito wanted to eat potato chips but
  Kaitoマンはポテトチップスを食べたかったですが、


 
he is not allowed to eat food after brushing his teeth so he grasped my hand holding potato chips and move it to my mouth, haha.
  歯磨きを終えた後なので、Kaitoマンはポテチを持った手をつかみ、Torojiro先生の口へ運びました。ハハハ





Good night Kaito~
  おやすみKaitoマン!

No comments:

Post a Comment