Friday, September 14, 2018

14th Sep. I completed a bookshelf. 本棚完成だぞ

I completed a bookshelf.
14日 本棚完成だぞ





Kaito sleeps longer lately.
  Kaitoマンは最近長い時間眠ります。





He was watching TV in the morning.
  朝テレビを見ていました。





We cooked Okonomiyaki, a meat and vegetable pancake.
  お好み焼きを作りました。





After school, I completed a bookshelf for Kaitos picture books.
  放課後Kaitoマンの絵本用の本棚を完成させました。





I left natural surface on purpose.
  あえて表面を自然のままにしました。





When Kaito fond the bookshelf,
  Kaitoマンが本棚を見つけた時、





It became his playground equipment. haha...
  遊具になりました・・・。

No comments:

Post a Comment