Monday, October 1, 2018

1st Oct. Low Dining Table チャブ台だぞ

Low Dining Table
10日 チャブ台だぞ



 
Kaito helped us hanging out clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝いました。


 
On the way to school, I saw a rainbow.
  行き道に虹を見ました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。





Its not an animal pod stand but
  これは動物鍋敷きではなく、


 
a low dining table.
  チャブ台です。



 
Since Kaito often break the connection parts of toy trains, I bought spare parts on the Internet.
  Kaitoマンがしょっちゅう電車の連結部品を壊すので、ネットで予備パーツを大量に買いました。





Naked Kaito played with the train I fixed.
  裸のKaitoマンはTorojiro先生が修理した電車で遊びました。

No comments:

Post a Comment