Thursday, September 6, 2018

6th Sep. Adjustment 調整だぞ

Adjustment
日 調整だぞ



 
Kaito turned on an electric light and
  Kaitoマンは電気のスイッチを入れて、


 
said Tsuita=turned on
  ちゅいた!と言いました。


 
He likes the dinosaur roller coaster.
  Kaitoマンは恐竜コースター好きです。


 
We jogged as usual.
  いつものように走りました。


 
Im making tables made from wine barrels .
  ワイン樽からワインテーブルを作っています。


 
We cultivated our field by tractor.
  トラクターで畑を耕しました。





We prepared for planting Japanese white radish.
  大根の植え付け準備をしました。


 
In the evening I adjusted Kaitos rocking chair because it didnt move well.
  夕方、Kaitoマンのロッキングチェアを調整しました。うまく動かなかったからです。





Kaito rode on an Anpanman scooter and then
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗り


 
sat on his rocking chair. I think it became well.
  ロッキングチェアに座りました。よくなったと思います。


 
Kaito adjusted a wheel of his toy car.
  Kaitoマンは車のホイール調整をしました。


 
Good night Kaito~
  おやすみ~

No comments:

Post a Comment