Wednesday, September 5, 2018

5th Sep. On My Lap 膝の上だぞ

On My Lap
日 膝の上だぞ






Kaito was watching TV when I dried clothes.
  洗濯物を干す時、Kaitoマンはテレビを見ていました


 
We jogged at a gymnasium in the morning
  朝体育館で走りました。


 
I weeded the weeds after school.
  放課後草むしりをしました。


 
Although Kaito climbed onto my lap and
  Kaitoマンは膝の上に上ってきて、


 
tried to eat my dinner,
  夕食を食べようとしましたが、


 
I had already eaten it. Poor Kaito~
  既に食べ終えていました。かわいそうなKaitoマン・・・

No comments:

Post a Comment