Saturday, September 29, 2018

29th Sep. Tunnel トンネルだぞ

Tunnel
29日 トンネルだぞ



 
I jogged in the morning.
  朝走りました。





I chose a shortcut course because I participate in Matsumoto marathon tomorrow. 
  明日松本マラソンに出るのでショートカットコースを選びました。





All of TVs in our house got more than 200 points this week.
  全部のテレビが200点超えでした。


 
Kaito was playing with a train and  
  Kaitoマンは電車と


 
tablet PC.
  タブレットで遊んでいました。


 
Around noon, we had lunch at the restaurant.
  ファミレスでお昼。アンパンマンの特典をもらうためでした。





We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。





Kaito is supposed to use the mini cars ,he got 3 days ago, with the airplane but
  Kaitoマンはポケットトミカを飛行機と一緒に使うことになっていますが、





he used them like this. He seems to like to pass through a tunnel.
  Kaitoマンはこのように使います。トンネルをくぐるのが好きなようです。


 
Kaito watched Anpanman English DVD with
  Kaitoマンはアンパンマンの英語DVDを





the penguin.
  ペンちゃんと見ました。

No comments:

Post a Comment