Monday, September 3, 2018

3rd Sep. Anpanman Dance アンパンマンダンスだぞ

Anpanman Dance
日 アンパンマンダンスだぞ



 
Kaito slept longer than usual.
  Kaitoマンは遅くまで寝ていました。



We jogged in the morning.
  朝走りました。



I made device to provide a motivation for making products.
  製品作りの動機付けをするための工夫です。


 
We took music class.
  音楽授業がありました。



I readjusted the rocking chair for Kaito.
  Kaitoマンのロッキングチェアを再調整しました。



When I came back home, naked Kaito noticed the rocking chair then
  帰宅した時、裸のKaitoマンがロッキングチェアに気づき、



used it.
  それを使いました。



He is dancing an Anpanman Dance.
  アンパンマンダンスを踊っています。

No comments:

Post a Comment