Monday, September 24, 2018

24th Sep. Professional Soccer Player's T-shirt プロサッカー選手のTシャツだぞ

Professional Soccer Player's T-shirt
9月24日 プロサッカー選手のTシャツだぞ


 
Kaito was watching TV on the table.
  Kaitoマンはテーブルの上で(←おいっ!)テレビを見ていました。


We went for a short walk.
  少しの散歩にでかけました。


Around 2 o’clock, we visited the airport to see Sky Festival.
  2時頃、スカイフェスティバルとか言う祭を見に行きました。


Since we visited there late, most of events were over.
  遅かったので、ほとんどのイベントが終わっていました。


Matsumoto Yamaga Football Team held the game of “scissors-paper-rock” when we arrived the place.
  その場所に行ったら、松本山雅(もうすぐJ1に上がるでしょう!)チームがじゃんけん大会を開きました。


I did four straight wins and then
  なぜか4連勝し、




I got the T-shirt with the autograph of Yuzo Iwakami, who is the member of Matsumoto Yamaga.
  岩上祐三選手の直筆サイン入りTシャツを手に入れました。よく分からず参加し、4連勝し、手に入れてしまいましたが・・・これを気に応援します。
↑岩上さんこんな選手




We had a very good time there.
  良い時間を過ごしました。



Kaito played together with a neighbor kid.
  Kaitoマンは隣の子と遊びました。





Kaito concentrates in the dinosaur roller coaster.
  Kaitoマンは恐竜コースターに集中します。

No comments:

Post a Comment