Sunday, September 16, 2018

16th Sep. Hero Show ヒーローショーだぞ

Hero Show
16日 ヒーローショーだぞ







I washed Kaitos swimming pool and
  Kaitoマンのプールと


 
slide.
  滑り台を洗いました。





We observed the old house.
  古い家を見ました。


 
Its very old but very cheap and has a huge land space.
  古いですが、300万円で500坪。激しいです。


 
We visited Matsumoto and then
  松本に行き、





had lunch at the restaurant with Tamamis parents.
  両親としゃぶしゃぶを食べました。


 
Its All-You-Can-Eat restaurant.
  食べ放題です。





At the AEON mall we watched the hero show only for 10 minutes.
  イオンモールで10分だけヒーローショーを見ました。




Kaito enjo
yed toy trains.

  プラレールなどを楽しみました。





Kaoto likes athletics.
  Kaitoマンはアスレチックが好きです。





He can climb a wall.
  壁を登れます。


 
Tamami changed her mobile phone so I was playing together with Kaito while she was doing its procedure.
  Tamamiさんは携帯を換えました。手続き中、Kaitoマンと遊んでいました。





Following that we went for a walk by tricycle.
  その後、三輪車で散歩に出かけました。





I hid screws.
  ネジを隠しました。


 
We watched Anpanman DVD. Kaito likes the character called SL man, a steam locomotive.
  アンパンマンDVDを見ました。SLマンが好きです。

No comments:

Post a Comment