Sunday, September 9, 2018

9th Sep. Yatsugatake Half Marathon 八ヶ岳ハーフマラソンだぞ

Yatsugatake Half Marathon
日 八ヶ岳ハーフマラソンだぞ



 
Around 6:30 AM, we departed our house then
  6時半頃家を出て、


 
moved to Kiyosato district to
  清里地区へ行きました。


 
participate in Yatsugatake Half Marathon.
  八ヶ岳ハーフマラソンに参加するためです。





I did warm-up exercises until it began
  スタートまで準備しました。





We started at 9 AM.
  9時スタートでした。


 
I participated the competition 3 years ago before Kaito was born.
  3年前、Kaitoマンが生まれる前に参加したことがありました。


 
This time Tamami and Kaito cheered me.
  今回はTamamiさんとKaitoマンが応援してくれました。





This course is very hard because there are a lot of going up and going down. Its vertical drop is 900 feet.
  このコースはハードでたくさん上り下りがあります。標高差300mです。


 
I managed to finish with in 2 hours.
  何とか2時間以内でゴールしました。
 





 
Following that we enjoyed the local hero show and
  それから地元ヒーローショーを見て、


 

ate lunch with seeing a beautiful scenery.
  景色を見ながら昼食を食べました。





On the way back, we enjoyed sightseeing.
  帰りに観光を楽しみました。





At the amusement shop in Okaya, I got it for US$1.
  岡谷のゲーセンで100円で獲りました





Kaito enjoyed the dinosaur roller coaster.
  Kaitoマンは恐竜コースターを楽しみました。

No comments:

Post a Comment