Tuesday, September 25, 2018

25th Sep. Locker ロッカーだぞ

Locker
25日 ロッカーだぞ






Kaito was playing with Shinkansen. He said Tonneru=tunnel.
  Kaitoマンは新幹線ドクターイエローで遊んでいました。トンネルと言いました。


 
It was raining.
  雨が降っていました。




He is remaking an earthen vessel.
  土器を作り直しています。





After school, I completed a locker.
  放課後、ロッカーを完成させました。


 
New teacher has come to my classroom so I needed to make new one.
  新しい先生が教室に来たので、新しいロッカーを作る必要がありました。





When I came back home, naked Kaito was running around a room.
  家に帰った時、裸のKaitoマンは部屋を走りまわっていました。

No comments:

Post a Comment