Sunday, September 2, 2018

2nd Sep. 3 houses 3軒の家だぞ

3 houses
日 3軒の家だぞ






I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
On the way back, I observed 2 houses.
  帰りに2軒の家を見ました。





First one is very big but very old.
  1件目はとてもデカイですが、とても古いです。





The second one is so so but is has already been sold.
  2件目はそこそこでしたが、売約済でした。





Kaito climbs the back of a chair.
  Kaitoマンは椅子の背もたれに登ります。そのうちコケるでしょう。


 
Kaito watched Anpanman and
  Kaitoマンはアンパンマンを見ました。


 
I wrote a blog.
  Torojiro先生はblogを書きました。





Kaito climbs everywhere he wants.
  Kaitoマンは登りたい所にはどこでも登ります。そのうちコケるでしょう。


 
This is the third house I observed today. Its new but very small.
  今日見た3軒目の家です。新しいですが、とても小さいです。


 
At the store Watahan, Kaito wanted to watch dogs but...
  綿半でワンワンを見たかったのですが、





all dogs were sleeping. Oh man!
  全てのワンワンは眠っていました。あっちゃ~





We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。


 
We watched Anpanman DVD and
  アンパンマンのDVDを見て、





I worked at home a little.
  少し仕事をしました。

No comments:

Post a Comment