Monday, September 10, 2018

10th Sep. Shelf 棚だぞ

Shelf
10日 だぞ



 
Kaito helped us drying clothes
  Kaitoマンは洗濯物干しの手伝いをしました。

 



with the penguin.
  ペンちゃんとです。


 
We made a wine table.  
  ワインテーブルを作りました。


 
We had music class.
  音楽授業がありました。


 
After school, I made a shelf.
  放課後に棚を作りました。


 
When I came back home,
  家に帰った時、


 
Kaito was wearing clothes. Wow!
  Kaitoマンは服を着ていました。なんてこった!(笑)


 
This shelf may become his playground equipment.
  この棚はKaitoマンの遊具になるかも知れません・・・。

No comments:

Post a Comment