Sunday, September 23, 2018

23rd Sep. Around the lake Suwa 諏訪湖周辺だぞ

Around the lake Suwa
9月23日 諏訪湖周辺だぞ



Around 7:30 AM I left for the lake Suwa.
  7時半頃諏訪湖へ向かいました。


At 8, I met up with my colleague Kazuki and then
  8時にKazuki先生と待ち合わせ、




We went cycling along the lake Suwa. It takes less than 1 hour to make around of the lake.
  諏訪湖に沿ってサイクリングしました。1周するのに1時間以下です。




Following that I jogged for 9 miles around Okaya city and Suwa city then
  その後、14km程、岡谷と諏訪の町を走り、




jogged for 10 miles along the lake Suwa.
  16kmの諏訪湖に沿って走りました。


I was very tired maybe because I cycled for 10 miles and jogged for 19 miles.
  とても疲れました。たぶん自転車と合わせて、46km走ったからでしょう。


I met Kazuki again and ate Chinese noodles.
  Kazuki先生とまた会って、ラーメンを食べました。




At the LAKE WALK shopping mall, I met up with Kaito and Tamami then
  レイクウォークでKaitoマンとTamamiさんと待ち合わせ、





enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。




After that we visited the foot spa. Kaito really likes it.
  その後、足湯に行きました。Kaitoマンは足湯大好きです。





Kaito is trying to play with a lot of playground equipment.
  Kaitoマンはたくさんの遊具で遊ぶことに挑戦中です。





Today’s games. I got them for US$1
  今日の獲物。100円かけました。

No comments:

Post a Comment