Monday, September 17, 2018

17th Sep. Anpanman Show アンパンマンショーだぞ

Anpanman Show
9月17日 アンパンマンショーだぞ








I jogged in the morning.
  朝走りました。




On the way back, I saw the snake which was run over by car and died.
  帰りに車にひかれた蛇を見ました。






We dried clothes and then
  洗濯物を干し、





played with a slide.
  滑り台で遊びました。

 


Following that we visited my colleagues house reconstruct lately.
  その後、最近再建された同僚の先生の家を訪れました。






It used to be a model house until few days ago.
  数日前までモデルハウスでした。



What a huge house!
  デカイ!



 

Kaito was pleased that he could run round.
  Kaitoマンは走り廻れて喜んでいました。



 
At the AEON mall, we had lunch and then
  イオンモールで昼食を食べ、






watched Anpanman show.
  アンパンマンショーを見ました。






Kaito enjoyed a lot compared with hero show yesterday.
  昨日のヒーローショーに比べ、Kaitoマンはとても楽しみました。





Unfortunately Kaito was sleeping when we were parking beside a railway.
  残念なことに線路近くに駐車している時、Kaitoマンは寝ていました。




We shopped as usual.
  いつものように買い物をしました。


 
Kaito watched trains on tablet PC.
  タブレットで電車を見ました。



 

He likes Urban Liner and
  特に近鉄アーバンライナーと




Rapito especially.
  南海ラピートが好きです。アバン、ラピートと言えます。

No comments:

Post a Comment