Saturday, September 1, 2018

1st Sep. Trains 電車だぞ

Trains
1日 電車だぞ






I jogged in the morning.
  朝走りました。





Maybe Kaito likes my work, Rocking Chair.
  多分Kaitoマンはロッキングチェアを気に入っています。


 
We went out for shopping.
  買い物に出かけました。





Kaito always rides on all kinds of trains and
  Kaitoマンはいつもたくさんの種類の電車に乗り





watches a lot of model trains
  たくさんの模型の電車を見て





plays with toy trains.
  プラレールで遊びます。





He likes a slide very much.
  滑り台が大好きです。「すべっだぃ」と言います。


 
I was very disappointed that my best restaurant Kanou ,I continue visiting here for more than 20 years,closed down. Oh my goodness.
  今世紀最大のショックです。学生時代から20年以上通い続けている和食堂が閉店しました。オーナーはかなりのお歳でありましたが・・・残念です。





We had lunch at Sakura restaurant.
  さくら食堂で食べました。





We visited Tamamis favorite tofu, bean curd, shop.
  Tamamiさんお気に入りの豆腐店へ行きました。





Following that we enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。





Kaito enjoyed driving.
  Kaitoマンは運転を楽しみました。





Kaito played with the rocking chair and 
 Kaitoマンはロッキングチェアと





GT-R radio controlled car.
  GT-Rのラジコンで遊びました。

No comments:

Post a Comment